maanantai 9. helmikuuta 2015

Maanantaimeininkiä

"Herättäkää mut kun on tiistai.."
Hupakko on tosi söpö sylipossu. Se ei oikein jaksa edes herätä kun sen nostaa häkistä. Joskus on vaikeuksia, kun se on niin lötkö nostettaessa, että melkein valuu sormien välistä takaisin häkkiin.. Ihana lötköpossu <3 Ei se vaan jaksa vaivautua heräämään, ja miksi heräisikään, kun voihan sitä sylissäkin jatkaa unia. Toki herättelen sitä ennen kuin ryhdyn nostamaan, ettei yhtäkkiä vain katoa maa marsun mahan alta, mutta eipä siitä oikein osaa sanoa, heräsikö se kuitenkaan :D Eikä mulla nyt muutenkaan ole umpiunessa olevia marsuja tapana häiritä, mutta nyt pitää seurailla ex-paisetta, ettei iho tulehdu. Hupakon selkä on edelleen ihan talissa, vaikka jouduin jo kerran pesemään sen eläinlääkärin jälkeen. Yyh. En uskalla käyttää marsuihin mitään kovin vahvoja aineita, ja nyt käytin omaa hienoa, hajustamatonta hypoallergeenista naamanpesuainettani, kun mulla ei ole marsuaineita. En halua ruveta pesemään sitä kolmatta kertaa muutaman päivän sisään, joten kaipa tässä odottelen, että mun ihanat ostokset saapuu!

Joo, jälleen kerran mä törsään rahojani marsujuttuihin, mutta minkä sille voi kun nää on vaan niin ihania! Gorgeous Guineas valmistaa aivan todella houkuttelevan oloista "marsukosmetiikkaa". Osa näistä on ihan ulkoloisten hoitoon, mutta sieltä löytyy paljon myös vähemmän hardcore-tuotteita, joita mä tilasin. Kokonaisuudessaan mun tilaus maksoi suunnilleen 25 euroa ja postitus Isosta-Britanniasta seitsemisen euroa. Se on mun mielestä melko kohtuullista, kun tilasin kuitenkin neljä tuotetta.Tilasin shampoota, hoitoainetta (jota käytetään ennen shampoopesua), tehovoidetta kuiviin korviin ym. ja tassurasvaa.  Sivuilla sanottiin, että iho-ongelmaisia marsuja pitäisi pestä 4-6 viikon välein oikeilla tuotteilla. No, tiedä häntä, mutta voihan sitä kokeilla parin kuukauden ajan. Mimmi on suorastaan pölisevän kuivaihoinen ollut koko talven ajan, eikä Eukonkaan hipiä ole paljon parempi, joten niihin ajattelin shampoota ja hoitoainetta ensisijaisesti kokeilla. Tosin myös Hupakko tosiaan tarvitsee ainakin yhden pesukerran vielä.

Heinää en ole jaksanut vieläkään hakea postista, se pitäis tehdä huomenna..

2 kommenttia:

  1. Ihana lötkö Hupakko <3 :) tunnen suurta vetoa näihin tämän värisiin marsuihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Rosa!
      Niin mäkin <3 lemonit, safronit, creamit ja lemonit <3 nämä mun blondit on vielä hirmusen helppohoitoisia turkin ja ihon puolesta. Ei oo yhtään hilsettä eikä kovettumia tassunpohjissa.

      Poista