sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Piipunrassimarsu

Sisko teki niin söpöjä pääsiäismarsuja, että laitan kuvia tänne. Marsut on tehty piipunrassista (piippurassista? piipurrassista?).

Kuva marsulle sopivammassa elinympäristössä.
Mä oon joskus tehnyt myös Fimo-massasta tällaisia sileäkarvaisia yksilöitä. Jalostustyö on vähän kesken, näiden tyyppi ei ole kovin hyvä. (Leijuvat kyllä hienosti ruohikon yläpuolella.)
Tuli ihan aiheen sivusta mieleen, että mulla oli pari vuotta sitten pääsiäistipuja rairuohossa. Vein höskän pääsiäisen viettoon mukaan mummolaan. Mummu kasteli rairuohon kastelukannulla vähän ronskimmin. Kävi näin:

Mummu alkoi sääliä tipuja niin, että ei kestänyt katsella niitä, vaan osti mulle uusia ja pyysi, että laittaisin ne tilalle. Mun mielestä nää säälitiput oli kyllä persoonallisempia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti