maanantai 23. maaliskuuta 2015

Marsun arkea

"Terve! Tulisin moikkaamaan, mutta tuo kamera vähän jännittää.."

"Mua ei, mutta onko herkkuja?"

"Mulla on tapana möyhiä kaikki heinät pois vessalaatiokoista. Sitä on niin paljon mukavampi syödä pyyhkeen päältä."

"Mä syön nätisti laatikosta. Näkyykö mun tutu hyvin tässä kopin oviaukossa? (ei. en ole yhtään lihava - mahtuisin tähän koppiin ihan hyvin jos vain haluaisin)"

"Onko tää hyvä kuvakulma mulle?"

"Mäkin koetan poseerata kuin isosisko, mutta Tyllerö häiritsee..."

"No nyt saan poseerata rauhassa. Enkö ookin söpö?"



"On fakta, että yksi heinänkorsi sadan joukossa on aina parempi kuin muut - se joka on kaverin suussa."



"Yleensä kun ilmestyt siihen, niin me saadaan herkkuja. Missä ne viipyy??"

"Jos ei palkkaa tule, ei kyllä tipu kuviakaan."

6 kommenttia:

  1. Voi että, mä en kestä! Niin hurjan suloisia :)

    VastaaPoista
  2. Hahaha, viimeinen pyllykuva on ihana! <3 :D

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia. Kyllä näyttävät virkeiltä ja onnellisilta.

    VastaaPoista
  4. Kiitos sanni, Rosa ja Aida <3! Välitän terveiset valokuvamalleille, jotka taustalla huutavat toisen kerran tänään tuoreruokaa. Taitavat luulla, etten muista antaneeni sen jo.

    VastaaPoista
  5. Ihanat! Sun blogin lukemisesta tulee kyllä aina hyvälle mielelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, anna! Marsut onkin semmoisia hyväntahdon lähettiläitä, ei voi kuin hymyillä kun niiden naamoja katsoo :)!

      Poista